wtorek, 5 sierpnia 2014

"Żyje się tylko raz"- Poznaj bohaterów: Chayenne

Tutaj KarolajnxDD. Dziś opisuję Chayenne, bądź Scombine, Reverie, Cheater i tym podobnie.


Imię: Witaj, nowy przybyszu! Jestem Chayenne.

Nazwisko: Pytasz o nazwisko? Na nazwisko mam Destiny

Przezwiska: Możesz mówić do mnie: Cheater, Scombine, Speddashed, Reverie, Ziom, Caroline, Milano i tak dalej. Możesz też sam coś wymyslić.

Wiek: Mam równo 14 lat. Moje urodziny są 17 lipca.

Wygląd: Mam niebieskie oczy i długie włosy w słomkowym kolorze. Związuję je w warkocz. Mam śniadą karnację. Jestem normalnej wagi. Oczywiście według wielu osób mam wyjątkowe oczy- w naturalnym niebieskim kolorze i bardzo duże, z idealnie czarnymi, długimi rzęsami. Uwielbiam zielony i często ubieram się na zielono.

Charakter: Żyję na luzie i wprost kocham się śmiać. Koledzy nazywają mnie >>swoim Ziomkiem<<. Nie należę do chciwych osób, nie chciałabym nigdy mieszkać w żadnej willi. Mam wszystko, czego chcę i niczego mi nie brakuje. Pochodzę z dobrej rodziny. Jestem bardzo uczynna.

Miejsce zamieszkania: Mieszkam od urodzenia tuż obok pięknego, zielonego lasku. Ulica Różana 7.

Zwierzątko: Mam 2 konie, 3 koty, 1 psa i kanarka.

Talenty: Uwielbiam rozweselać innych. Do moich talentów należy też rysowanie, śpiew, robienie fryzur... I inne.

Czego nie lubi: Nie lubię bekania, owoców morza, pleśni, szynki, tęcz, heterochromii i tak dalej.

Co lubi: Lubię rozmawiać z przyjaciółmi, zwierzęta, lekcje biologii i polskiego. Uwielbiam czytać.

Czym się zajmuje: Czytaniem, rysowaniem, grą na MSP, opieką nad zwierzątkami.

Najlepsza przyjaciółka/przyjaciel: Streamer


To na tyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz