wtorek, 5 sierpnia 2014

"Żyje się tylko raz"- Poznaj bohaterów: Jonathan

Witajcie. Tu FEGELEIN! Dzisiaj opiszę moje OC-  Jonathana.

Imię: SieMasz! Jestem Jonathan!

Nazwisko: Nazwisko? Yyy... Zapomniałem...

Przezwiska:  Jon, Misiasty,Kawalarz oraz inne.

Wiek: Mam 13 lat, a rocznikowo to 14! Moje urodziny są 30 lipca.

Wygląd: Mam czarne, krótkie włosy i normalną karnację, granatowe oczy i normalną wagę. Uwielbiam nosić swój seledynowy podkoszulek, przez moich kolegów nazwany "Abstraction" i jeansowe spodnie- w tym ubraniu czuję się naprawdę komfortowo!

Charakter: Mam ogromne poczucie humoru! Kocham się śmiać i opowiadać kawały! Jestem bardzo miły i czuły. Nie lubię się chwalić.

Miejsce zamieszkania: Ulica Różana 7- jestem młodszym bratem Chayenne

Zwierzątko:  2 konie, 3 koty, 1 pies oraz żółciutki kanarek.

Talenty: Opowiadanie żartów, śmianie się, rozweselanie innych, malowanie!

Czego nie lubi: Nie lubię przede wszystkim osób okropnie poważnych, nudnych jak flaki z olejem i nazbyt wymagających! Także smutasów, pesymistów i sadystów.

Co lubi: Lubię moich przyjaciół i siostrę, śmiech, optymizm i frytki!

Czym się zajmuje: Zajmuję się wieloma rzeczami, najczęściej wyprowadzaniem psa.

Najlepsza przyjaciółka/przyjaciel: Chayenne i Robert


To na tyyyyle! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz