wtorek, 5 sierpnia 2014

"Żyje się tylko raz"- Poznaj bohaterów: Streamer

Witajcie. Przed przeczytaniem opowiadania, musicie zapoznać się z ich bohaterami. Najpierw moja bohaterka- Streamer. Oczywiście wszystko jest wymyślone- to tak jakby moje OC.
Imię: Myślę, że chceż wiedzieć.Nazywam się Streamer.

Nazwisko: Po co ci to? Nie chcę być złośliwa, więc powiem: Maine.

Przezwiska: Możesz do mnie mówić: Chatta, Loxy, Lexy.

Wiek: Mam 12 lat, moje urodziny są 6 listopada.

Wygląd: Mam dość długie brązowe włosy. Są lekko kręcone. Mam troszeczkę jaśniejszą niż śniada karnację. Moje oczy są brązowe. Uwielbiam nosić moją granatową bandanę w kółka. Ulubiony strój mam na sobie. Jednak bajdziej od neutralnych kolorów wolę pastele.

Charakter: Kiedyś byłam nieczuła, chciwa i złośliwa. Jednak moi przyjaciele pomogli mi się zmienić. Teraz jestem bardzo koleżeńska, lubię się śmiać i jestem gadatliwa, niestety również płaczliwa.

Miejsce zamieszkania: Ulica Dworska 29.

Zwierzątko: Mam jedynie białe kociątko, nic więcej.

Talenty: Rysowanie, opowiadanie żartów, kreowanie ubrań- cała ja! To te największe talenty, bo na tych mniejszych ci nie zależało, prawda?

Czego nie lubi: Nie lubię, jak ktoś jest wyjątkowo ciekawski. Jeśli chodzi o zachowanie, nie cierpię bekania i to jest jedno z ważniejszych cech, które łączą mnie z moją BBBBFFFFEEEE Cheater. Nie lubię też homarów itp.,matematyki, brudu, chciwości.

Co lubi: Lubię moich przyjaciół- szczególnie tą wspomnianą wcześniej. Także owoce, lekcje geografii, kolory ciepłe.

Czym się zajmuje: Zajmuję się opieką nad moim kotem i siostrą, rysowaniem, robieniem biżuterii.

Najlepsza przyjaciółka/przyjaciel: Chayenne, na którą wołamy Cheater.

To już koniec "wywiadu". Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz